lauantai 30. tammikuuta 2016

Loom Bands ja Pro Dog


Loom Bands = erivärisiä kumilenkkejä, joita saa isoina pakkauksina edullisesti lähes mistä vaan
            -> villakoiria omistava kiinnostuu, ostaa, kokeilee hiustenlaittoponnareina -> on tyytyväinen

Mä olen siis käyttänyt loombandseja villakoirien karvojen letittämiseen ja musta ne toimii hyvin! Loom Bandsit on paksumpia ja muutenkin isompia, kuin koirille tarkoitetut kumilenkit ja mun mielestä niitä on siksi helpompi käsitellä. Niissä on plussana just se, että niitä löytyy vaikka lähicittarista (ei tarvi alkaa netistä tilailemaan tai näyttelyistä hakemaan ;) ja ne on suhteellisen halpoja. En osaa sanoa, katkovatko ne ohuita kumilenkkejä enemmän karvaa tms., mutta mulla ne on kumminkin toiminut varsin hyvin käytössä.


Rasiassa lenkit pysyy tallella (ja tarkassa värijärjestyksessä!), mutta varastoa voi täydentää ostamalla pelkästään pussitettujakin lenkkejä!

(kuva Pinterestistä lainattu)

Joillain ihmisillä on sitten astetta enemmän talenttia ja sorminäppäryyttä ja he pystyvät tekemään vaikka mitä kumilenkeistä! Olisin kyllä utelias kokeilemaan, miten multa luonnistuisi tällainen taiteilu letittämisen ohella ;)


Ja sitten asiaan Pro Dog! Äiti osti (villa)koirille uudet hihnat kokeiluun. Uudet hihnat ovat nykyisiä lyhyemmät (hyvä juttu, nimittäin mitä enemmän koiria pidemmillä hihnoilla, sitä tehokkaammin ne saa älyttömän sotkuiseen solmuun) ja niissä on kauttaaltaan heijastinnauha. Väritkin on oikein kivat, juuri sopivat mun laumalle! :)


 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti