perjantai 15. tammikuuta 2016

YEAR 2015 osa 3

 





Silloin kun on tarpeeksi viileitä kesäpäiviä, me usein harrastetaan piha-aksailua. Esteet on tosi kotitekoisia, mutta koirat tykkää ja ihmisilläkin on hauskaa :)



Dramatisointia Eila ja Rampe -sarjasta :D



Pörröpäät biitsillä :D



"Ota musta kuva, kun oon hautautunut hiekkaan!"




Oltiin vähän näytelmissä tollerilauman kanssa <3




Ellen rakastaa uimista, Aapo kastelee varpaat ja Kukka kiertää kaukaa :D







"Kuka varasti kalanruuat?!"



Rakastan mun kännykän kameraa!!









Mitä olisi kesä ilman koiranäyttelyitä?





Oltiin kesällä eräällä tuttavaperheellä kyläilemässä ja tehtiin useiden muiden leipomusten ohella sämpylöitä. Porukan vanhimpana minä tietty ehdotin, että tehdääs pinkkejä sämpylöitä. Tais muut vähän pelästyä, kun pyydettiin porukka syömään ;D "Siis nää on ihan normaaleita sämpylöitä...mut ne on vaan pinkkejä!"



<3



Mun shoppaileminen on yleensä sitä, että mä kiertelen 8 tuntia kaupoissa, haaveilen kaikista ihanista jutuista ja lopulta ostan tyyliin jäätelön (sitäkin olen harkinnut pitkin päivää ostanko herkkujätskin kalliilla Spice Icestä, vai tavallisen jätskin eurolla Prismasta :D ) Joskus käy kuitenkin semmonen munkki, että mä osun superalemyynteihin ja yhtäkkiä mulla onkin tämmönen läjä uusia ihanuuksia ;)









Heinäkuussa olin Suomen Kettuterriereiden järjestämällä nuorisoleirillä ohjaajana. Aluksi mukavuudenhaluinen diiva järkyttyi mun sisällä, kun sain tietää ettei leiripaikalla ole sisävessaa tai sähköjä, mutta leiripaikalla mun sisäinen partiopoika heräsi ja leiri oli lopulta aivan älyttömän kiva ja opettavainen kokemus koko seurueelle :) Leirillä oli noin kymmenkunta lasta/nuorta ja se oli musta tosi hyvä juttu! Leiriporukka ryhmäytyi hyvin ja leirillä oli tosi läheinen tunnelma. Olen itse ollut leiriläisenä koiraleireillä, joissa on jopa 80-100 koirakkoakin ja ero tähän leiriin oli tietysti silminnähtävä. Ohjaajilla oli paljon enemmän aikaa yhdelle leiriläiselle ja erikoisohjelmaakin pystyi järjestämään mukavan paljon. Pääsimme mm. tutustumaan keinoluoliin, erääseen kenneliin sekä konekarhuun. Harjoittelimme näyttelyä, TOKOa, agilityä ja koiratanssia. Mejä-jäljetkin ajettiin ja ette usko, MEIDÄN ELLEN ajoi jäljen loppuun asti (raukalla meni pikkupätkään varmaan puoli tuntia siinä missä muilla se 5 minuuttia, mutta Ellen työskenteli oikein hienosti ja olen tosi ylpee, että se selviytyi! :D ) (Kukkaa ei sen sijaan kiinnostanut pätkän vertaa jäljestäminen ja Aapo ei edes uskaltanut lähteä koko jäljelle...) Iltaisin pääsi uimaan ja saunomaan ja kerran meille paistettin jopa lättyjä <3 Leikittiin ja pelailtiin aina vapaa-ajalla. Leiri oli kivasti järjestetty, ohjaajaporukka oli tosi mukava ja leiriläisille jäi ihana kesämuisto tästä <3





Lainasin vähän naapurin lapsia leipomustalkoisiin :D



#älykkäätkoirat



Suloisin Jarppi <3

 





 Oisko pitänyt pussata? ;)











Luosto Classic oli kultaa <3








 
 




Mä tykkään kauheesti kirpputorikulttuurista ja oikeesti tosi iso osa mun vaatteista on peräisin kirpputoreilta. Käytetyn ostaminen on ekoteko ympäristölle ja kirppisvaatteet sopii myös opiskelijan lompakolle. Yhdelläkin kertaa löysin jopa viidet erilaiset farkut ja kaikki vain 2-3€/kpl :)





Annin eka jh-voitto :)
 
 
 









Tuutori-kamut :)
(ja mulla nää kuuluisat Minion-vaatteet...:D )



Nyt vähän sitä artsyä kehiin! ;)
 
 

Syyskuussa osallistuttiin Jyväskylässä jh-koulutusviikonloppuun. Mullekin tuli monta uutta rotua :)








Rennot reenaajat ^^




Kaverit tuli syliin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti