perjantai 15. tammikuuta 2016

YEAR 2015 osa 4



Tutor in your service!






Kylillä Aapo yrittää pitää kulisseja yllä, mut kotona se on kyllä ihan mammanpoika :')





Mä en osaa ikinä vastata mikä on mun lempiruoka tai lempiväri tai lempibändi, mut seuraavan kerran kun joku kysyy tosta bändistä, niin mä vastaan kyllä Fröbelin palikat.





On ihan okei tehdä venäjän YO-vihko palautuspäivää edellisenä yönä. Sitä varten on tsemppikarkit. Ja avuliaat koirat, jotka kyllä lähinnä häiritsevät työskentelyä :D




 


Mua vähän ehkä pelottaa mun hampaitten hyvinvointi kun selaan niitä miljoonaa kuvaa mun puhelimessa, jossa esiintyy tämä jo tutuksi käynyt asetelma -avoin koulukirja ja makeisia erilaisissa asetelmissa sivun päällä.

(P.S. Mulla ei ole koskaan ollut yhtään reikää hampaissa, joten ehkä asiat eivät ole niin pahalla tolalla, kun kuvista voisi luulla ;D )





Synttäriaamiaista <3



Meidän koulussa oli ihan normaalina päivänä hampurilaisia, whaaaat?!! :D



Niin, enhän mä oliskaan ollut tullut nukkumaan siihen...:)))))



Vissiin oli vähän rankka päivä Messarissa :D
(todisteaineisto kuvattu jossain peräkylän mäkkärissä, jonne ihmeen kaupalla erittäin nälkäisinä ja raihnaisina löydettiin näytsipäivän jälkeen)



Anni oli mulla kylässä Tampereella ja mähän ihan innostuin tekemään hedelmäsalaattia. Mä rakastan hedelmiä ja erityisen paljon pilkoin kiivejä salaattiin. Anni katsoi kauhulla mun kokkailuja ja vasta jälkikäteen ilmoitti, että itseasiassa inhoaa kiivejä. No eihän siinä sitten :D Ei liene epäselvää, mitä mä söin seuraavat päivät... Pitikin tehdä heti saavillinen kerralla!




Laatuaikaa Annin kanssa Ideaparkissa :D


 

Jouluaaton tunnelmia <3






Babylips -kokoelma sai täydennystä kahdella vauvalla ;)



 
Ette arvaakaan, kuinka monta kertaa minä ja pikkusiskot kuunneltiin "Joulupukin töissä" joulun aikaan!! Mäkään en tiedä absoluuttista totuutta, mutta uskokaa mua, se lukumäärä on hyyyvin iso :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti