sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Kuulumisia kuvien muodossa

Eilen lähti sitten ilmo Orivedelle. Ellen pääsee vielä nuorten luokkaan -jee! Mietittiin siinä äitin kanssa, että voisi ilmoittaa Ellenin Tuuriinkin, kun ovat siis samana viikonloppuna. Trimmi olisi molemmissa hyvä, eli rahanmeno kun on muutenkin ihan tarpeeksi suuri, säästäisi siinä edes vähäsen... Orivedellä meillä on tuomarina Maret Kärdi ja Tuurissa olisi Maija Mäkinen. Villistuomareista mulla on niin vähän tietoa vielä, ettei oikein "tuomarin mukaan" osaa ilmoittaa näyttelyihin...
Tänään onkin agitreenit illalla, aah ihanaa! Ruuti jäi mulle agikoiraksi ja se oli kyllä hyvä päätös. Se on ihan tykki treeneissä, ihan täydellinen agikoira!! Ollaan päästy harjoituksissa näihin esteisiin: aita, putki, kepit, rengas (vaatii vielä treeninkiä:), muuri ja puomin alastulo. Ruuti ei pelkää mitään ja meininki ja asenne on juuri mahtava. Olisin ilmoittamassa Elleniäkin agilityyn, mutta olen miettinyt, että onkohan se yhtä innoissaan ajatuksesta kuin minä?

                                                        Nirsolle puudelillenikin kelpaa!

                                                             SPECIFIC Small breed

                                                           SPECIFIC Joint support

                                                   SPECIFIC Food allergy management

                                                   Pitäisi aloittaa taas naksutteleminen...


  Otto oli ystävällinen ja pisti suurinpiirtein kaikki talon hihnat suihinsa juoksujen aikaan. Näin on tapahtunut joka ikinen juoksu. Ajattelin, ettei minun koirat saa enää Hurtan hihnoja tai pantoja. Kuvan hihna taisi olla S-Marketista Inkalle. Ellen sai samanlaisen, mutta punaisena. Liekö sitten kissan hihnoja, tai pentukoiran, mutta meidän koirille kelpaa:)

Perheenjäsenet vähän naureskelivat Ellenin kampaukselle: "Liikennevalot! Ja väärässä järjestyksessä!"

                                                                 "Ette nää mua!"



                                                              "Oon piilossa!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti