torstai 3. joulukuuta 2015

Se aika vuodesta...

...kun on Jyväskylä KV! Tänä vuonna viikonlopun aikana oli peräti kaksi KV-näyttelyä. Jyväskylä on (tietysti Messarin lisäksi) mun lempparinäyttelyitä. Rakastan sitä kotoisaa tunnetta, mikä Paviljongissa on!

Lauantai

- Minä ja bichoni Nemo PM1 (kolmas piirinmestaruus, jees! :) sekä 17 parhaan joukkoon normi kisassa 44 kilpailijasta

- Anni ja Ruuti PM3 sekä JH2

Samppa handlasi Pioneeri-kettistä ja meidän Kukkaa ilman sijaa (tuomari kehui koiran lempeää kohtelua :') ). Lisäksi Kukka kilpaili yhden nuoren ja taitavan tytön kanssa. Kukka oli ihan mieletön -ekaa kertaa isossa näyttelyssä ja varsinkin hallinäyttelyssä ja se oli niin reipas! Oli oikeen ilo katsoa niin kaunista koiran kohtelua ja esittämistä ❤

Tuomarina toimi Angela Cavill Iso-Britanniasta. Jh-kehä alkoi klo 9 aamulla ja kesti oikeastaan sinne ryhmäkehiin asti...:D Kiirettä piti, mutta onnistunut päivä kaikkiaan :)

Minä ja Anni päästiin myös Keskisuomalaiseen, käykää kurkkaamassa! ;)


Sunnuntai

Sunnuntaina oltiin vähän pienemmällä porukalla liikenteessä ja koiriakin oli vain yksi mukana. JH:ssa kisattiin tänään finaalipaikasta ja kilpailijoita oli huimat 78!! Tuomarina toimi entinen junior handler Maija Kärki. Tuomari arvosti selvästi itsevarmaa esiintymistä sekä sitä, että sai koiran nopeasti näyttämään hyvältä.

Anni ja Ruuti eivät sijoittuneet tänään, mutta mulla oli tuloksekas päivä. Löysin sunnuntaiaamuna lainakoiraksi ihanan Bobo-mopsin kehän laidalta ja Bobon kanssa yhteistyö sujuikin mukavasti. Kehässä oli hauskaa ja teimme hyvän suorituksen. Arvostelussa näkyi vain erinomaista ja tuomari kommentoi: "Tyylikäs, reipas mutta rauhallinen kokonaisuus. Hieno pari."




Pääsimme jatkoon ja sain vaihtokoirana grand basset griffon vendeenin. Ihana tyyppi, lähti reippaasti mun mukaan ja sain mielestäni esiintymään ihan nätisti. Tuomarin silmää taisi myös miellyttää ja lopulta mulle tuli pronssisija (musta tuntuu, että tänä vuonna oon ollut alinomaa kolmonen :D ).




Tässä vaiheessa ei saisi valittaa, mutta kyllä mua silti vähän harmittaa. Pääsin jo aika kovaan joukkoon, mutta korkeimmat sijat jäivät silti vielä saavuttamatta... No ainakin tuli yksi pytty lisää, koirille herkkuja ja mun karkkikätköön täytettä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti